BTC/USD 9132.11$ETH/USD 235.32$DASH/USD 87.64$LTC/USD 65.69$XMR/USD 73.66$ZEC/USD 52.84$
BTC/USD 9132.11$ETH/USD 235.32$DASH/USD 87.64$LTC/USD 65.69$XMR/USD 73.66$ZEC/USD 52.84$
baner_1.jpg
baner22.jpg
Izmaiņas VID klātienes klientu apkalpošanā

Izmaiņas VID klātienes klientu apkalpošanā

Izmaiņas VID klātienes klientu apkalpošanā 02.01.2020

No 2020. gada 2. janvāra VID darbinieki reģionālajās nodaļās un Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros klātienes konsultācijas nodrošinās:
pirmdienās un ceturtdienās no plkst. 9.00 – plkst. 18.00.
VID Jūrmalas nodaļā klātienes apkalpošana vairs nenotiks.

Lai uzlabotu attālināto pakalpojumu pieejamību, šogad tiek palielināts VID Konsultatīvā tālruņa darbinieku skaits. 

Uz personas individuālajiem datiem balstītas atbildes klienti var saņemt:

- zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 (sarunas laikā pieslēdzoties savam EDS kontam var saņemt individuālu konsultāciju, kas balstīta uz VID rīcībā esošajiem klienta datiem),

- nosūtot savu jautājumu EDS sadaļā “Sarakste ar VID”, vai arī uz e-pasta adresi vid@vid.gov.lv, parakstītus ar drošu elektronisko parakstu. 

Optimizējot personālresursus, tiek nodrošināts, ka VID klienti saņem atbildes uz saviem attālināti uzdotajiem jautājumiem iespējami īsākā laikā un uzlabotā kvalitātē.

Avots: vid.gov.lv


Jaunumi
GRAFA_V.png