No 2020. gada 2. janvāra VID darbinieki reģionālajās nodaļās un Valsts un pašvaldību vienotajos klientu apkalpošanas centros klātienes konsultācijas nodrošinās:
pirmdienās un ceturtdienās no plkst. 9.00 – plkst. 18.00.
VID Jūrmalas nodaļā klātienes apkalpošana vairs nenotiks.
Lai uzlabotu attālināto pakalpojumu pieejamību, šogad tiek palielināts VID Konsultatīvā tālruņa darbinieku skaits.
Uz personas individuālajiem datiem balstītas atbildes klienti var saņemt:
- zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 (sarunas laikā pieslēdzoties savam EDS kontam var saņemt individuālu konsultāciju, kas balstīta uz VID rīcībā esošajiem klienta datiem),
- nosūtot savu jautājumu EDS sadaļā “Sarakste ar VID”, vai arī uz e-pasta adresi vid@vid.gov.lv, parakstītus ar drošu elektronisko parakstu.
Optimizējot personālresursus, tiek nodrošināts, ka VID klienti saņem atbildes uz saviem attālināti uzdotajiem jautājumiem iespējami īsākā laikā un uzlabotā kvalitātē.
Avots: vid.gov.lv