BTC/USD 63578.03$ETH/USD 3087.26$DASH/USD 29.57$LTC/USD 82.89$XMR/USD 117.62$ZEC/USD 22.46$
BTC/USD 63578.03$ETH/USD 3087.26$DASH/USD 29.57$LTC/USD 82.89$XMR/USD 117.62$ZEC/USD 22.46$
baner_1.jpg
baner22.jpg
Uzņēmēju pieredzes dienas

Uzņēmēju pieredzes dienas

Uzņēmēju pieredzes dienas 15.05.2019

Kas ir Uzņēmēju pieredzes dienas?

Šīs iniciatīvas ietvaros uzņēmumus apmeklē citi uzņēmēji. Iniciatīvas organizatori nodrošina digitālu pieteikšanās platformu. Jūs varat izvēlēties vienu vai vairākus uzņēmumus, pie kuriem vēlētos viesoties Uzņēmēju pieredzes dienu (20.–24. maijs) ietvaros, lai stundu vai divas satiktos un savstarpēji dalītos pieredzē ar citiem uzņēmējiem.

Kas var piedalīties?

Uzņēmēju pieredzes dienās aicināti piedalīties visi interesenti — gan lielie, vidējie un mazie, gan tikko darbību uzsākušie, kā arī jau pieredzējušie uzņēmēji. Galvenais mērķis ir apmainīties ar pieredzi, nevis tieši pārdot savus produktus vai pakalpojumus.

Ieguvumi uzņēmējiem

  • Jaunas idejas un iedvesma
  • Noderīgi padomi savam biznesam
  • Īsākā laikā iegūtas atbildes
  • Savu ideju pārbaude
  • Mācīšanās no citu kļūdām vai sasniegumiem
  • Kontaktu veidošana
  • Iespēja komunicēt savu zīmolu un uzņēmuma kultūru

Kā uzņēmumiem iesaistīties?

1.posms (līdz 15.05.): reģistrējas uzņēmumi — pieredzes devēji

Līdz 30. aprīlim reģistrējas šeit un izveido savu profilu tie uzņēmumi, kuri vēlas dalīties savā pieredzē un aicināt citus uzņēmējus pie sevis ciemos. Uzņēmumiem – pieredzes devējiem – pieteikšanās anketā būs jānorāda plašāka informācija par sevi.

2. posms (29.04.-15.05.): piesakās uzņēmumi — pieredzes ņēmēji

Piesakās uzņēmēji, kuri vēlas piedalīties pieredzes apmaiņā un satikties ar uzņēmējiem, kas reģistrējušies kā pieredzes devēji. Dalībniekiem pieteikuma anketā būs jānorāda plašāka informācija par sevi un pieredzi, ko vēlētos iegūt un ar ko gatavi dalīties.

Šajā posmā arī uzņēmēji — pieredzes devēji — aicināti pieteikties citu uzņēmumu apmeklējumam.

3. posms (29.04.–15.05.): informācijas saņemšana par pieteikumiem

Laika posmā no 29. aprīļa līdz 14. maijam, tiklīdz kāds uzņēmējs pieteiksies pie jums ciemos, tā saņemsiet informāciju pieteikuma anketā norādītajā e-pastā. Jums būs jāapstiprina dalība un jāvienojas par ērtāko tikšanās vietu un laiku Uzņēmēju pieredzes dienās.

4. posms (20.05.-24.05.): Uzņēmēju pieredzes dienas

20.–24. maija nedēļā satiecieties savā birojā, ražotnē vai kādā citā vietā, lai apmainītos ar vērtīgu pieredzi. Tā ir jūsu izvēle — kurā dienā uzņemt, uz cik ilgu laiku vai cik dalībniekus.

Ieteikumi veiksmīgākai Uzņēmēju pieredzes dienu norisei

1. Ikvienam no mums ir vērtīga pieredze!

Ikvienam uzņēmējam var būt tādas atziņas vai zināšanas, kas noteikti var noderēt kādam citam. Ja arī pašiem tā šķiet ikdiena un pašsaprotami, citam uzņēmumam tā var būt vērtīga atslēga, lai atvērtu kādas vēl aizvērtas durvis. Uzņēmēju savstarpējā zināšanu un pieredzes apmaiņa var palīdzēt veiksmīgāk attīstīt biznesu.

2. Tikšanās un stāsta formāts

Kopīgo tēmu, ar kurām dalīties uzņēmējiem, ir daudz. Piemēram, kā risināt darbaspēka trūkumu; kas ir efektīvākie veidi, kā iekarot starptautiskos tirgus; kā uzņēmumā realizēt pārmaiņas; mūsdienu labākie mārketinga vai reklāmas kanāli utt.

Pieredzes apmaiņas forma var būt prezentācija par uzņēmuma veiksmes stāstu vai īstenoto projektu, vai arī, tieši otrādi, stāsts par kādu problēmsituāciju vai jautājumu, uz kuru meklējat atbildi.

Tikšanās vieta var būt jūsu uzņēmuma telpās vai kāda neitrāla teritorija.

3. Pieredzes apmaiņa, nevis pakalpojumu pārdošana

Uzņēmēju Pieredzes dienu ideja ir nevis izmantot šo iniciatīvu uzņēmuma produkta vai pakalpojuma pārdošanai, bet gan savstarpēji dalīties pieredzē — dot un saņemt.

4. Mācīties ne tikai no savām kļūdām

Saruna ar citas nozares uzņēmēju ir palīdzējusi izvairīties no kļūdām, palūkoties uz risināmajiem jautājumiem no cita redzespunkta vai pat nonākt līdz pavisam jaunai idejai. Vai arī — kā tā ļāvusi ieraudzīt veidu, kā strādāt efektīvāk vai pelnīt vairāk.

5. Veids kontaktu veidošanai

Uzņēmēju Pieredzes dienas ir lielisks iemesls, lai satiktos ar citiem uzņēmējiem un veidotu kontaktus. Uzņēmējiem bieži ir jāpaļaujas uz savām spējām un pieredzi, lai pieņemtu lēmumus par svarīgiem uzņēmējdarbības jautājumiem, taktiku vai stratēģiju. Protams, var lūgt padomu kolēģiem, tomēr citu pieredzējušu uzņēmēju padoms var būt vērtīgs, lai palīdzētu izvairīties no dārgām kļūdām.


https://www.pieredzesdienas.lv/

Photo
Jaunumi
GRAFA_V.png